Miastenia

2015-03-18 18:02

Witajcie Kochani

Jak juz Wiecie jestem miastemiczką - wczoraj był u mnie w domu  Pan Orzecznik z ZUS-u, cała wizyta to ok. 10 minut a nawet krócej... Pan Orzecznik przejrzał dokumentację i powiedział, że przyjdzie pismo z decyzją z ZUS-u.

Wczesniej uzyskałam zasiłek rehabilitacyjny na okres 6-ciu miesięcy -  czekam czy mi go przedłużą jak wnioskowałam i na jak długo...

Łącznie można być na takim zasiłku do 12-stu miesięcy, później można starać sie o rente i taki też mam zamiar, ponieważ do mojej choroby doplątało się dodatkowo podejrzenie o SM, w lipcu jade do szpitala i sprawdzą wszystko, mam mieć tez wykonana punkce kręgosłupa, boje się tego bardzo - jesli ktos z Was miał robiona punkcję to prosze napszcie jak było, czy naprawdę to takie straszne itd., a może nie tak źle? i nie ma co pqanikować...

W marcu tego roku byłam tez w szpitaluw związku z podjerzeniem tocznia lub innych chorób tkanki łacznej, na całe szczęscie tutaj wszystko wykluczne:-)


pozdrawiam Was cieplutko

Dorota

ps. niebawem napiszę bardzie szczegółowo o moich wizytach lekarskich, no i oczywiscie napiszę Wam co odpisał mi ZUS. Jesli nie wiecie jakie dokuenty wypełnić co do zasiłku rehabilitacyjnego to smiało piszcie do mnie odpowiem na każde pytanie.